2008. február 1., péntek

Mondatok az boszorkányos szögedi kocsonyárú!

A kocsonya lapos, miért ne lehetne "Szegedi disznóságok & nyalánkságok" téli gasztronómiai pajzánságok a neve annak a rendezvénynek melyről csak úgy tudtunk meg valamit, hogy a Miskolciak megtudták és botrányt csináltak belőle.

És ebbe a be a disznóhústól a lekvárnyalogatásig minden belefér a pajzán műsorokra meg vevők szegeden is az emberek, főleg ha jófajta vérpezsdítő innivalót kínálnak hozzá télen. (De nem adok tippeket, mert lenyúlják. Ami nem lenne baj, hisz a köz hasznára válik. De ha ilyen lapos, spórolós marketinggel állnak neki, hogy még azt sem tudni, hogy lesz valami kajálós rendezvény a jobb időket megélt Mars téri "C" pavilonban... Legutóbb a Szegedi Boszorkánynapokkal jártam így. Én még a Ligetfürdőben szerveztem, tiszai fáklyás csónakfelvonulással, úszó máglyával, koncertekkel, vízpart látványshow-val, extrém boszorkás divatbemutatóval (created by: Papp Janó)... Na jó tönkere is mentem (nem pont ebbe) időközben, ezért nem volt 2., 3.... De amikor ugyanezen a néven szerette városom főterén összehoztak valami kajáltató und gagyit árulós boszorkányfesztivál paródiát, dobtam egy hátast (a SZUE-ban)!

Akit érdekel kocsonya azoknak: programról itt.


Nincsenek megjegyzések: